Lise forsterker markedsarbeidet
Lise Bakke Upsahl begynte hos Arendal BBL den 1. november. Der jobber hun med kommunikasjon, markedsføring og kundebehandling, og det har vært full fres fra første stund!
Ingrid Kvande
– Jeg har hatt en veldig spennende start. Jeg har vært med rundt og opplevd masse nytt, og det har vært veldig gøy. Jeg har lært mye om de tjenestene vi formidler, men jeg har også fått besøke byggeprosjekter, sett på fornying av bad, installasjon av brannalarmer etc. Det har vært allsidig og gøy, sier Lise Bakke Upsahl, som nå er en av 14 medarbeidere på kontoret.
Tredelt jobb
Ett av områdene Lise skal jobbe med, er forvaltning, og hun har fått en portefølje som hun holder på å bli kjent med.
– Noen styreledere har jeg møtt allerede, og jeg ser fram til å bidra med den informasjon og kompetanse som de trenger. I tillegg skal jeg jobbe med kommunikasjon og markedsføring, og det at jeg har nær kontakt med styrer, styremedlemmer og medlemmer er nyttig også i den delen av jobben. Da ser jeg om det vi kommuniserer ut blir oppfattet riktig, og kan eventuelt tilpasse og tydeliggjøre, mener Lise.
Merkevarebygging
36-åringen er født og oppvokst i Arendal, og flyttet tilbake til det blide sørland etter studier for noen år siden. Fra hjembyen Lillesand tar det 25 minutter på E18 før hun kan svinge inn foran kontoret. Studiene ble avsluttet hun i London med merkevarebygging på bedriftsnivå, og Lise synes det er veldig interessant.
– En ting er merkevarebygging av et produkt, men bedriften bak må også oppfattes på en god måte. I dag er det mye fokus på bærekraft og sosialt ansvar. Mye av det er selvfølgelig, men det er viktig å være bevisst og målrettet. Jeg jobber tett sammen med Per på markedsføring og kommunikasjon. Arendal BBL har gjort et veldig bra arbeid internt allerede, og nå vil vi bli enda flinkere til å kommunisere de gode historiene om boligbyggelaget eksternt, forteller Lise.
Gode medlemsfordeler
Kommunikasjon handler også om å gjøre det enkelt og forståelig for medlemmene, blant annet når det gjelder fordelene man har som medlem i boligbyggelaget.
– Jeg kommer til å jobbe konkret med medlemsfordelene våre. Målet er at vi skal få til enda flere gode avtaler for medlemmene, og gjerne flere lokale!, sier Lise.
Artikkelen fortsetter under lenkene
Les også
-
10 gode grunner til å delta
Vår og høst er gjerne dugnadstid i boligselskapene, da er det ofte behov for arbeid på fellesarealene for å klargjøre for en ny sesong. Men også…
-
Vi er en stor kraft!
75 år etter etableringen er norske boligbyggelag kanskje en viktigere aktør i det norske samfunnet enn på lenge. Samtidig som boligprisøkningen er…
Etter endt arbeidsdag bruker hun mye av tiden sammen med mannen og deres lille 3-åring, og hun liker å kose seg med god mat og drikke.
– Jeg har erfaring fra restaurantbransjen, og trives med å bake og lage middag. Ellers blir det å gå tur og være med venner og familie. Særlig i koronatiden har vi fått mange fine turer i nærområdet. Det er både viktig og gøy, og jeg har blitt bedre kjent med Lillesand og Arendal, avslutter Lise.